mandag den 9. februar 2009

Butterfly Award

X@morhttp://www.blogger.com/www.saarbarhedstesten.blogspot.comhar givet mig en Butterfly Award! Den varmede virkelig mit hjerte, hun skrev:

"Autisme tæt på var den første blog jeg googlede frem i min krise under udredningen...og var den blog jeg læste i tiden lige efter. Det føltes inkluderende og favnende at læse Autisme Tæt på. Jeg forstod lige lidt mere og på en anden måde end bare noget fra udrederne og bøgerne. Jeg følte, jeg fik styrke og kraft til at holde fast i mine egne overbevisninger i min lille "kamp" med/mod systemet af at læse netop disse ord: Denne blog har ham som omdrejningspunkt - og den orkan, som har kørt tværs gennem vores lille familie. Men vi står stadig, og vi står fandme fast, for vi skal nok klare os godt igennem! Derfor giver jeg Butterfly Award'en videre til Moren på Autisme Tæt På."

Af hjertet tak - jeg er meget glad for, at min blog har kunnet hjælpe nogen. Det var jo også en af årsagerne til, at jeg startede den i sin tid.

Reglerne for at modtage denne award er simple:
Put billedet på bloggen
Link til den du fik awarden fra
Send videre til op til 10 andre bloggere og link til dem
Læg en besked på modtagernes blogs
Nyd den rare fornemmelse….

Jeg vil give Butterfly Award'en til en enkelt, nemlig Liselotte på http://slagtenhelligko.dk - hun har givet meget indsigt i livet med en handicappet dreng, der desværre døde som 17-årig efter en lang og stædig kamp for livet. Hun lukker modigt alle sine tusinder af læsere ind i sin sorg og sin glæde og udviklingen i det.

Ingen kommentarer: