mandag den 6. august 2007

Misundelsens grimme fjæs

Jeg kan mærke, at jeg skal arbejde med mig selv: Jeg er skidemøghamrende misundelig på dem, der har almindelige børn. Jeg talte med en veninde i går, som har en datter på ældstes alder - der er et par måneder imellem dem.

Hun har veninder fra børnehaven på besøg.

Veninden og datteren har haft en dejlig ferie sammen, hvor de har lavet alt muligt og snakket om en masse ting.

Avsnøftpiv.

Jeg er jo for f*nden nødt til at kunne forholde mig fornuftigt til det. Det duer jo ikke, at jeg ikke kan holde ud at være sammen med folk uden at få ondt i hjertekulen, bare fordi deres børn på ældstes alder er almindelige.

Der findes en forældregruppe i vores område for forældre med et ASF-barn. De har snart møde. Vi må gøre noget dér. Vi skal også på kursus i det her skidt, men jeg kan ikke finde nogen kurser på vores side af Storebælt de næste mange måneder.

Ingen kommentarer: