torsdag den 23. august 2007

Rædsomme afleveringer

Nå, jeg var vist lige hurtig nok til at sige, at start i børnehaven gik godt. Reaktionen er kommet nu. Afleveringerne i denne uge er rædselsfulde. Han går godt nok med ind i børnehaven uden vrøvl, på vej ned til stuen begynder det at gå lidt langsommere, han er meget langsom om at få tøj af (hvis han overhovedet selv vil hjælpe med det), og så bliver han mere og mere klamrende og forknyt, og når jeg så siger farvel, hopper han op og ned og græder og skriger og råber "op til mor, op til mor", og der skal være en stærk pædagog til at holde ham, for ellers slår han sig, fordi han kaster rundt med sig selv i frustration. I forgårs havde han siddet og grædt i en halv time efter, at jeg var gået, så han til sidst bare hostede og hostede. I mandags havde han i løbet af dagen flere gange grædt lidt og sagt "mor kommer". Min lille skat.

I dag var det gået hurtigere over. Det lader til, at alt kan reddes, hvis han kommer ud og cykle. I dag, da jeg ledte efter ham på legepladsen, sagde en anden dreng: "Jeg har set ham mange gange! Han cykler rundt og rundt om huset hele tiden".

Ingen kommentarer: